Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Met iDeal als betaalmethode komt u in de veilige omgeving van uw eigen bank terecht. Zodra de betaling is afgerond, ontvangen wij direct een bevestiging en gaan wij meteen aan de slag met het verzenden van uw bestelling.
Vooruit betalen per bank
Wanneer u ervoor kiest om uw bestelling te betalen middels bankoverschrijving, wordt uw bestelling verzonden zodra wij uw betaling hebben ontvangen.
Achteraf betalen
In samenwerking met Billink bieden wij u de mogelijkheid om uw bestelling achteraf te betalen. Billink zal het volledige achteraf betaalproces voor ons afhandelen, van facturatie tot betalingsverwerking. Om gebruik te maken van deze optie vragen wij u vriendelijk om bij uw bestelling uw geboortedatum en telefoonnummer in te vullen. Zodra uw bestelling is verwerkt, ontvangt u van Billink een e-mail met alle relevante betaalgegevens en uw factuur.
Voor aankopen door de Rijksoverheid bieden wij E-facturatie als optie aan.
Extra uitleg over achteraf betalen via Billink
Bij het plaatsen van uw bestelling voert Billink direct een credit check uit. Bij een succesvolle check wordt uw bestelling direct verwerkt. Mocht uw order niet geaccepteerd worden, dan kunt u kiezen voor een andere betaalmethode. U heeft 14 dagen de tijd om de factuur rechtstreeks aan Billink te voldoen. Voor eventuele vragen over het betaalproces kunt u altijd terecht bij de klantenservice van Billink. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 08.30 uur tot 17.00 uur. U kunt hen telefonisch bereiken via 010 – 41 41 473 of per e-mail via info@billink.nl.
voor Belgische klanten
Met Bancontact kunt u veilig, snel en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U betaalt in uw eigen Belgische betaalomgeving, wat het afrekenen extra vertrouwd maakt.